donderdag 1 januari 2009

Nieuwjaar

Zo, oud en nieuw hebben we ook weer overleefd en we kunnen weer vol goede moed het nieuwe jaar door.
Gisteren hebben we, mijn vriendin en ik, een gezellige avond gehad bij mijn broer en zijn vrouw. Ook zijn schoonouders waren aanwezig, evenals zijn vader, die ook de mijne pleegt te zijn. De avond hebben we doorgebracht met gourmet en oliebollen en de daarbij behorende dranken, koffie, thee en sinas. Kortom een normale avond. Oké, er was ook een wijndrinker in ons midden. Minpuntje was wel dat een van de twee honden bij iedere knal ging blaffen, met dank aan een paar gasten die het zo nodig vonden een rotje naar dit beest te gooien. De andere hond gaf helemaal niets om het vuurwerk, de lekkernijen op tafel waren veel interessanter. Vertel mij trouwens eens wat de kick is van het te vroeg afsteken van vuurwerk? Het viel namelijk op dat vanaf vijf voor twaalf tot even over twaalf het muisstil was op straat.
De ANWB, RIVM en KNMI hadden ons een zeer dikke mist beloofd. Niets van dit alles, of de mist moet zo dik zijn geweest dat deze zelf niet meer zichtbaar was. In ieder geval konden mijn vriendin en ik rond half twee naar huis en lagen we een kwartiertje later al in bed.
Vandaag zijn we rustig aan begonnen en op bezoek geweest bij mijn moeder in het verpleeghuis. Ik heb het gevoel alsof ik een jet-lag heb, en vermoed dan ook dat ik mijn bedje vroeg op ga zoeken. Waarom. Simpel, heb je een bed jou wel eens zien opzoeken?
Groetjes,
Robert.
P.S. Dit was blog nummer 250.

Geen opmerkingen: