maandag 11 november 2013

Rugpijn.

Als ik zomaar rugpijn heb, is dit bij mij een voorbode van griep. En zo gebeurde het een paar weken geleden ineens dat ik, zonder iets te tillen, last kreeg van mijn rug. Nu had ik een paar dagen daarvoor redelijk zwaar getild, en daarbij een spier verrekt, maar dit was anders, en vreesde dat ik het weekeinde, met de eerste vrije zondag sinds april, merendeel in bed zou gaan doorbrengen. Vrijdagavond ging het dan uiteindelijk mis. Onderweg naar een FB-vriendin, kreeg ik een bloedneus, een ander symptoom dat ik wat onder de leden heb. Aldaar aangekomen voelde ik mij alleen maar beroerder worden, waarbij ik hoop dat ik de avond van mijn gastvrouw niet te erg heb verstoord. Tijdens die avond voelde ik nog een paar keer een lichte bloedneus opkomen, wat ik, gelukkig, met gesniffel, onder controle kon houden.

Die zaterdag had mijn vriendin een heerlijke maaltijd in elkaar gezet, en ik heb er ook lekker van gesmikkeld. Naast het niezen en hoesten had ik vrijwel geen problemen. Die problemen kwamen, zoals gewoonlijk, na het eten, het moment dat je tot rust komt. Ik voelde mijn hoofd gaan gloeien, en uit mijn buik kwamen onheilspellende geluiden. Op weg naar mijn auto ging het dan ook mis, en heb een deel van mijn kostelijk avondeten in een afvoerput mogen deponeren. Thuis gekomen heb ik een hele hete douche genomen, en lag ik om 19.30 al te genieten van een verblijf in dromenland.

De rest van de week heb ik last gehouden van een zeurende rug, een loopneus en was ik verschrikkelijk moe. Dit laatste is ook de reden dat jullie mij zo weinig on-line hebben gezien.

Nu, een week later, moet de hoest er nog uitslijten, maar is de moeiigheid grotendeels verdwenen...

Geen opmerkingen: