vrijdag 23 december 2011

Een bewogen week.

Zo, dit was een bewogen week, waarin van alles en nogwat gebeurde. Even in het kort, de lancering van André Kuijpers, de bekendmaking van de dood van Rienk Kamer, het overlijden van Kim-young-il en de "Ajax-supporter" die de keeper van AZ wilde uitschakelen. Kim-young-il was er de oorzaak van dat een filmpje van een verzekeringsmaatschappij massaal werd bezocht.
En ook "de trap" zal ook lang doordreunen. Hoe is het mogelijk dat iemand met een stadionverbod wordt meegekomen door een andere "liefhebber"?
Voor mij gebeurde er ook wel een en ander, bijvoorbeeld het opstappen van een medewerker bij een van de verenigingen waar ik actief ben. Inmiddels is het gat opgevangen, maar het geeft weer een hoop werk.
Bij een andere vereniging is het omgekeerde aan de gang, ik moet daar oppassen dat er mensen worden vergeten om in te schrijven. Daar is het nu winterpauze, zodat ik daar een klein beetje kan freewheelen.
En dan natuurlijk het werk, waar we de laatste tijd weer allerlei leuke opdrachten afwerken, zoals het opknappen van een luidsprekerbox, en deze week zelfs een DCC-recorder passeerde. Tja, DCC, op zich een mooi systeem, ingehaald door de schijfjes. Deze laatsten worden op hun beurt meer en meer vervangen voor kaartjes.
Wat het verder zo vreemd maakt is het aankomende Kerstweekeinde. Ik krijg maar geen kerstgevoel, al is het maar dat het in een weekeinde valt, en je dus gewoon in je werkpatroon blijft. Vooral voor veel winkeliers, die op maandag toch al gesloten zijn, zal het een bijzondere ervaring zijn, Kerst zonder één extra vrije dag.

Geen opmerkingen: