zondag 15 januari 2012

Lekker fietsen.

Van Amsterdamse Bos
Wat hebben we een heerlijke zondag achter de rug. Zon, een graadje of vijf en bijna geen wind. Omdat ik vandaag wat kleine dingetjes langs de museumtramlijn moest doen, had ik de keuze uit de auto of de fiets. Voor het laatste voertuig heb ik gekozen, en meteen misbruik gemaakt van het feit dat de lijn tegen het Amsterdamse Bos aan ligt, ik heb er een flinke fietstocht door gemaakt, ook om eens met eigen ogen te zien wat de afgelopen stormen voor schade hebben aangericht. Ik schrok er wel een beetje van, er was geen stuk wat onbeschadigd was, er lag overal wel een boom om, en minimaal een stel takken. Maar mooi was het wel, en velen met mij hebben genoten, zeker het Amsterdamse Bos was vrij druk, zoals je op mijn filmpje op Youtube kunt zien. Ach, laat het maar zo blijven tot aan de lente, en je hoort mij niet klagen.

Geen opmerkingen: