maandag 29 december 2014

Bye, bye Netlog.

En zo gaat er weer een sociale website op zwart, te weten Netlog. Zelf ben ik kort bij deze website aangesloten geweest tot het moment dat men een tweede website opstartte, Twoo.be, een datingsite. Natuurlijk is dat nog niet zo erg, ware het niet dat mijn hele adresboek een e-mail kreeg dat ik op die datingsite was aangemeld en de geadresseerden vroeg om ook lid te worden. Jaja, ik op een datingsite. Dat is een van de laatste dingen die ik zou doen. En zou ik op zoek zijn naar een relatie, zijn er andere manieren om aan een partner te komen. Buiten dat heb ik al langer een relatie dan dat dit soort sites bestaan! Deze actie, en het weigeren om mij excuses voor deze actie aan te bieden, heeft mij al heel snel doen besluiten om Netlog de rug toe te keren, zeker omdat ik van die datingsite ook nog regelmatig reclames kreeg. En nu is het einde in zicht voor Netlog. Eens zien wat voor opvolgers er gaan komen. Uiteindelijk heeft de opheffing van Hyves ook geleid tot de oprichting van Livecrew.....

Geen opmerkingen: