vrijdag 9 maart 2018

Een verandering.

Sinds jaar en dag heb ik een XS4ALL-mailadres. Deze is in 1995 ontstaan nadat ik bij mijn toenmalige internetprovider TIP slaande ruzie kreeg vanwege, wat zij noemden, commerciële activiteiten. Dat TIP-abonnement zat bij de computer die ik destijds kocht van de firma Escom, over oude namen gesproken. Het probleem van dat XS4ALL-adres is dat het gekoppeld zit aan een internetabonnement, en je dus niet zomaar kunt overstappen van provider zonder het adres te verliezen. Echter, ik heb, zoals zoveel mensen, tegenwoordig een Android-telefoon, en ook daar zit een emailadres bij, een gmailadres waardoor, in mijn geval, het XS4ALL-adres overbodig gaat worden. Voordeel van dat gmailadres is dat het provideronafhankelijk is, en dat er bij dat adres leuke mogelijkheden zitten, zoals offline bloggen, zoals ik op het moment van schrijven doe. Bovendien, wat moet je met meer dan één emailadres? 

Geen opmerkingen: