zondag 15 april 2018

Foutje bedankt.

Als je een pakketje verwacht, en je de melding krijgt dat het pakket afgeleverd zou zijn, sta je echt vreemd te kijken wanneer je een mailtje van een wildvreemde krijgt dat het pakketje bij diegene is afgeleverd. Het vreemde geval is dat ik later een melding kreeg dat mijn pakket bij de buren afgeleverd zou zijn. 
Met de ontvanger van "mijn" pakket had ik al snel een afspraak gemaakt waardoor ik het pakket al snel in mijn bezit had. Bij het ophalen van mijn pakket vroeg ik aan de ontvangster of zij misschien ook op iets zat te wachten. Dit bleek inderdaad zo te zijn, waarop ik al de grap maakte dat dat pakket misschien bij mij afgeleverd zou worden. 
's Middags werd er ineens een pakket bij mij afgeleverd. De buren, hele aardige mensen, hadden het pakket aangenomen. "Hier, voor jou." Het bleek een behangerstafel te zijn, die niet voor mij was. Hoe moest ik de beste man duidelijk maken dat die zware behangerstafel niet voor mij was? Het pakketje dat voor mij bestemd was, bevatte slechts een zak onderdelen. 
Het bleek al snel dat die tafel in plaats van mijn zending was geleverd. Ik belde de trotse koper dat het ding bij mij stond. "Ik heb geen auto", zei de dame. Ach, het was toch een gekke dag, dus heb ik het ding maar even langs gebracht. 
Moraal van dit verhaal, controleer of hetgene dat je ontvangt wel voor jou is. 

Geen opmerkingen: