vrijdag 12 november 2010

Stormpje.

Heb jij veel last van de storm? Afgezien van een aantal afgewaaide takken en omgewaaide hekken heb ik nog weinig problemen gezien.
Gisteren was ik wel nieuwsgierig naar het tochten in het pand aan de van Meetelenstraat. Aan de Fokkerweg tocht je met deze wind uit je hemd, zeker in het magazijn. Nu is dat pand alweer tien jaar oud. Op de van Meetelenstraat was het bladstil, en vernamen we de storm alleen door het klepperen van de brievenbus.
Gisteren had ik een foto geplaatst van het regenwater dat, door de kieren van de voordeur, naar binnen sijpelde. Ook hier gaat het beter in het andere pand. Het water dat naar binnen kan via de overheaddeur, loopt daar ook weer naar buiten.
Ik zit dit stukje te tikken in de bus, en ik bewonder de buschauffeur. Ondanks de harde windstoten, weet hij de bus aardig op koers te houden.
Groetjes uit een stormachtig Nederland.

Geen opmerkingen: