zaterdag 23 april 2011

Soms krijg je rekeningen.....

Vandaag lag er, zoals wel vaker , een telefoonrekening in mijn brievenbus. Het vreemde was wel dat dit van het, inmiddels ter ziele gegane, bedrijf Chippie was. Vreemd, dit bedrijf stuurde haar rekeningen altijd via de email, maar zal dit, in verband met de opheffing, blijkbaar niet meer kunnen. En ach, zo verdienen de posterijen ook weer 92 cent om het pak papier in mijn brievenbus te frommelen.
Toen ik de envelop opende begonnen mijn wenkbrauwen te fronsen. Op de eerste twee papieren stonden een hoop getallen, wat op een totaal kwam van nul euro. Pas op het derde blad kwam een getal tevoorschijn, 7 cent, met de waarschuwing erbij dat dit enorme bedrag binnenkort van mijn rekening wordt afgeschreven.
Goh, al die port en incassokosten, voor 7 cent?

Geen opmerkingen: