donderdag 9 juni 2011

Ketelkeuring

Gisteren was het weer zover, mijn verwarmingsketel moest haar jaarlijkse onderhoudsbeurt hebben. Op zich niet zo een probleem, ware het niet dat ik het hok, waar die ketel staat, ook als opslag gebruik. Het is toch zonde om die ruimte niet te gebruiken? Wat je dan gaat doen, is het ontdekken van de ware betekenis van het opruimen, de spullen, tot dan netjes gesorteerd, overal in je huis gaan neerzetten, waardoor het net lijkt alsof een bom is geëxplodeerd, overal staat wat. En als die man dan klaar is, ga de als de bliksem weer aan het werk, waardoor je, na uitgewerkt denk te zijn, nog een taak wacht, het weer terug zetten van de spullen. Ik moet nu nog niet aan de verwarming denken, maar van de winter zal ik blij zijn dat ik hem heb....

Geen opmerkingen: