woensdag 19 oktober 2011

Ongemakken.

Maandag meldde iemand dat hij wegens buikproblemen moest afzeggen. Ach, buikproblemen, vast iets verkeerds gegeten waarschijnlijk, of niet? De dinsdag hoorde ik diverse mensen klagen over dezelfde problemen, en ik deed dit wederom een beetje lacherig af. Totdat het dinsdagavond was. In de middag klonk er al regelmatig wat gerommel uit mijn binnenste, 's avonds mocht ik regelmatig naar de wc sprinten, en dit heeft een paar uurtjes geduurd.
Het resultaat? Die avond was mijn sleutelavond bij het trammuseum naar de maan, alsmede mijn humeur. Toen het gerommel een beetje minderde was ik het zat, en had ik nog maar in één ding zin, zo snel mogelijk naar dromenland.
Op dit moment rommelt het nog steeds. Maar vind je het vreemd na die weeromslag? Je moet je voorstellen dat we zondag nog zonder jas naar buiten konden, geen mens die dat nu nog doet!

Geen opmerkingen: