woensdag 19 oktober 2011

Sorry

Vandaag werden vrienden van mij ineens getrakteerd met een portie spam.
De mail blijkt afkomstig van Netlog, die hiermee haar nieuwe datingdienst Twoo probeert te promoten. Slecht werk, vooral als je dit ook doet met adresboeken van mensen die zich allang hebben afgemeld. In ieder geval is dit weer een minpuntje, en ik overweeg dan ook sterk om mijn abonnement bij Netlog op te zeggen, de meeste vrienden van Netlog zijn ook actief op Facebook en Hyves.
In ieder geval heb ik een paar berichten gestuurd naar Netlog/Twoo om opheldering te vragen, en wacht nu gespannen op antwoord.
Mocht je nu nog een mailtje ontvangen dat ik je uitnodig voor Twoo omdat dit zo leuk zou zijn, negeer dit, en bedenk vooral dat dit bezijden de waarheid is. Trouwens, wat moet ik met een datingdienst? Ik heb al bijna 13 jaar de liefste vriendin........

Geen opmerkingen: