zondag 5 augustus 2012

Dag woekerpolis.

Ook ik ben een slachtoffer van een woekerpolis van ASR, je weet wel, die verzekeringsmaatschappij uit Rotterdam. Ik zocht al een tijdje een uitweg om er vanaf te komen. Sinds een paar jaar, toen de woekerpraktijken aan het licht begonnen te komen, was het ineens mogelijk de maandelijkse storting te verlagen. Lekker, nu kon er tenminste geld naar mijn spaarrekening die wel rendement oplevert.
Het feest werd helemaal compleet toen de regering een eind aan deze praktijken ging maken, de woekerpolissen vielen per 2012 vrij. Ik zag, in gedachten, het saldo van mijn bankrekening een dag later stijgen. Nou, daar dacht de verzekeraar anders over. Misschien wel door de massale opzeggingen, kwam er pas in mei schot in de zaak, mij wel waarschuwend voor de gevaren van de belastingdienst. Ach, dat kan ik er nog wel bij hebben. In ieder geval is het n niet meer de verzekeraar die nog meer centen kan afpakken....

Geen opmerkingen: