woensdag 22 augustus 2012

Zomerspurt #fb

De afgelopen paar dagen ben ik flink wat slaap aan het inhalen geweest, slaap proberen te vatten bij temperaturen boven de 25 graden is niet mijn ding Ik weet niet wat jullie er van vonden, maar die temperaturen die nu heersen zijn voor mij een stuk aangenamer en, zoals reeds eerder gemeld, ik slaap weer als een roos.
Klein probleempje is er wel, de warmte hangt nog in mijn huis. Op zich is dit op te lossen door de boel lekker te laten doortochten, maar dat gaat niet helemaal goed door een ander probleem. Door de natte aanvang van de lente, gevolgd door de hittegolf tijdens diezelfde lente, is een van onze inheemse diersoorten volop aanwezig, muggen. Deze dames hebben mij flink lek gestoken. Mijn wraak was zoet, zover ik kan nagaan heeft geen van deze dames mijn vliegemepper, nu in dienst als muggemepper, mijn huis levend verlaten...

Geen opmerkingen: