maandag 26 maart 2012

Ballentent.

Ik kreeg een telefoontje van de Lotto. Of ik mee wilde spelen, en dat mocht een maand gratis. Jaja, dat ken ik, en daarna zit je dan zeker vast aan een of ander abonnement. Als je mij kent weet je dat ik mij sowieso niet laat overhalen door colporteurs of telefonische verkopers, als ik iets wil koop of regel ik het zelf, en vaak nog goedkoper dan die verkopers.
Toen ik op mijn telefoon keek, bevreemde mij een ding, het nummer waarop ik gebeld werd. Ik ben in het bezit van meerdere telefoonnummers, waarvan een in het telefoonboek staat, en overal gepubliceerd staat, en een andere intern bekend nummer. En juist op dat laatste nummer werd ik gebeld. De narigheid van mij is dat ik zo'n gesprek netjes wil afhandelen, terwijl ik het eigenlijk meteen wil afbreken, en misschien moet ik dat voortaan ook maar doen ook......

Geen opmerkingen: