vrijdag 23 maart 2012

Lentezon.

Heb jij al genoten van de zon? Nou, ik had even een paar minuutjes over, en heb even genoten van de rust van het water. Stom eigenlijk, dat je kunt wegdromen door geluiden die je hoort. In principe kun je dit ook thuis doen met een hoofdtelefoon op. Maar de zon, die doet het hem, vooral als je net uit de winter komt, en we nog een beetje last hebben van onze winterdepressie, die bij sommigen naadloos overgaat in een voorjaarsblues.
Door deze zonnige en warme dag, 17 graden eind maart mag je wel warm noemen, merk ik wel iets anders. Sinds kort ben ik in het bezig van een zonnebril met Polaroidglazen, en probeerde ik bij mijn tekstverwerkertje annex GSM-telefoon op het scherm te kijken. Zwart was het scherm, wat komt omdat ik het scherm een kwartslag moet draaien om te kunnen tekstverwerken. De reden. De lichtfilters zijn ook een kwartslag gedraaid, en kun je het scherm in zijn geheel niet aflezen, maar dit terzijde. Het ging over de lente......
Goed, terwijl ik dit schrijf probeer ik mijn huid nog een paar tinten donkerder te krijgen. De vraag is alleen welke kleur? Ik ben nogal van het type dat eerder roodtinten dan bruintinten aanneemt. Maar dit kan mij niet meer ontnomen worden. Geniet van de lente!

Geen opmerkingen: