woensdag 6 juni 2012

Tja.

Op een ochtend kreeg ik een telefoontje van een klant. De plantenbak, die op zijn TV stond, was gaan lekken, en het water was in zijn toestel gelopen. Dus ik, als de bliksem, het toestel ophalen om te gaan drogen. Gelukkig was de schade gering, en na een kleine reparatie kon het toestel weer terug. Bij het terugbrengen drukte ik nog op het hart hoe gevaarlijk het is om planten juist die plek te geven. De klant beloofde het niet meer te doen.
Nog geen week later, dezelfde klant aan de telefoon, wederom water van zijn planten in de TV gelopen. Een beetje boos ging ik er heen, hoe kun je zo dom zijn?
Bij de klant aangekomen, stak ik het niet onder stoelen of banken dat ik het een domme actie vond. "Maar", zei de klant," ze staan nu ook niet op het toestel, ze hangen er boven." Helaas was de schade dit keer te groot.

Geen opmerkingen: