maandag 22 april 2013

Dat was een week.

Tsja, deze week was de week die afgesloten werd met mijn 47e verjaardag, die ik overigens niet gevierd heb. Op de sociale media mocht ik meer dan 70 felicitaties ontvangen.
Op het werk liep en loopt het ook weer lekker. Waren we maandag blij de achterstand weggewerkt te hebben, aan het einde van de week hadden we toch weer een kleine achterstand, die we vandaag weer hopen weg te werken. Die achterstand werd veroorzaakt door een stel pc's met virussen, waarvan eentje behoorlijk lastig was. En als je die virussen van de computer af hebt gehaald, dan hoop je dat je die klant voorlopig niet terug ziet, althans niet met diezelfde computer...
Overigens, deze week begon op het werk met een internetstoring, beter gezegd, maandag werd onze internetlijn omgezet van ADSL naar VDSL. En nu merk je hoe afhankelijk je bent van internet, zeker omdat het telefoonverkeer tegenwoordig ook over die lijn loopt. Omdat de nieuwe lijn pas opgeleverd gaat worden na sluitingstijd, weet ik op dit moment niet of alles weer werkt.
En dan het weer. Ik had mijn winterjas nog steeds niet opgeborgen, en deze achterin mijn auto gelegd. Maar goed ook, want later in de week zakte de nachttemperatuur weer richting het vriespunt.
En door die vrieskou werden de bloemen voor het bloemencorso in de Bollenstreek geïmporteerd uit Frankrijk. De "eigen" bloemen waren nog amper uit de knop, en konden niet gebruikt worden.
Vandaag reed ik mijn laatste ritje over de draaibrug bij Schiphol. Vanaf maandag 22 april is deze brug onderdeel van de A9, en moet het overige verkeer omrijden via de Bosrandbrug, die volledig is vernieuwd, of via de nieuwe Waterwolftunnel in de nieuwe N201, die ook geopend is. Voor de liefhebbers, dat laatste ritje heb ik gefilmd, en zal ik nog online zetten.
En zo zijn we weer in een nieuwe week aanbeland.

Geen opmerkingen: