maandag 15 april 2013

Het eerste lenteweekeinde!

Hoewel het vorige week zondag al lekker weer was, was het gisteren pas echt lekker weer. Hoewel de ochtend met nevel begon, brak in de middag de zon pas goed door, en schoot de temperatuur door naar de twintig graden. Voor mij best lekker, ik had een ritje op de tram gedaan, en moest daarna de verkeersleider uithangen, de enige dienst waarbij ik altijd hoop weinig tot niets te doen te hebben. Immers, in die functie kom je eigenlijk alleen in actie als er calamiteiten zijn. Door de lekkere temperatuur stond ik aan het einde van de middag in mijn overhemd, en lagen colbert en overjas te genieten van hun welverdiende rust.
Ik ben niet helemaal ongeschonden door deze lentedag gekomen, evenals vorige week eindigde ik met een roodverbrand hoofd. Kortom, de vellen hangen er alweer bij.....

Geen opmerkingen: