zondag 11 augustus 2013

De week voorbij.

En? Hoe was jouw week? Ik ben in ieder geval weer lekker bezig geweest, zo stond ik afgelopen zondag te conducteuren op lijn 20, maandagavond les te geven op de museumtramlijn en dinsdagavond de elektrische installatie van twee trams te keuren samen met mijn maat Lex. Niet te vergeten dat ik, tussen mijn werk door, zaterdag nog even bij het trammuseum ben geweest omdat twee van mijn leerlingen examen deden, natuurlijk geslaagd.

En natuurlijk heb ik ook mijn normale werk gehad...

Dan kreeg ik wat klachten over het feit dat ik zo weinig foto's op internet had geplaatst. Huh? Ik heb mij suf gepost. Wat blijkt, Twitpic en Twitter schijnen problemen te hebben waardoor foto's óf dagen later óf helemaal niet verschijnen. Dus ben ik aan het winkelen gegaan naar een nieuwe dienst, en heb deze gevonden bij Tumblr, waar dit blogje ook te lezen is.

Op dit moment zit ik trouwens lekker te genieten van een vrije zondag, sinds weken. En wat doe je als je niets te doen hebt? Inderdaad, bloggen.

Geen opmerkingen: