vrijdag 25 oktober 2013

Dank u, buurvrouw.

Vorige week belde mijn buurvrouw bij mij aan, of ik even haar interactieve televisie wilde aansluiten. Ja, leuk, ik had een avond vrij, het was nog licht, dus ik was eigenlijk van plan om de buitenboel een schoonmaakbeurt te geven, iets dat met het vele verkeer boven en om mijn huis geen overbodige luxe is.

En zo verdwenen de emmer, wisser en spons weer in de kast, en ging ik de buurvrouw helpen. Na een uurtje had zij beeld en voor de computer moest ik de volgende dag nog terugkomen, ik mocht kiezen tussen een kabel en een wifi-verbinding. Je begrijpt, ik koos voor het laatste.

Maar groot was de verrassing de volgende dag. Toen ik thuiskwam, bleek mijn buitenboel gedaan. De schuldige bleek mijn buurvrouw te zijn.

Iets met goede buren en verre vriend?

Geen opmerkingen: