vrijdag 26 september 2014

Gezoem.

Ben ik afgelopen zomer redelijk bespaard gebleven van die vliegende pestkoppen, word ik in het staartje van de zomer nog even flink onder handen genomen door die verdraaide bloedzuigers. Ik weet waar je nu aan denkt, maar ik heb het gewoon over muggen. Op dit moment vang ik iedere dag tussen de drie en vijf van die beesten in mijn slaapkamer, en ik heb geen idee waar ze vandaan komen. En om nou te zeggen dat dit mijn nachtrust ten goede komt.....
In ieder geval heb ik het nu voor elkaar gekregen om de batterijen van mijn elektrische vliegenmepper, in dit geval een muggenmepper, leeg te krijgen. Ik weet nu hoe irritant het is om midden in de nacht de batterijen te moeten verwisselen. Nadat je ze verwisseld hebt, duurt het een tijdje voordat je het oorspronkelijke onderwerp teruggevonden hebt, de mug.

Geen opmerkingen: