donderdag 26 maart 2015

Netbook

Ik zit dit stukje op mijn telefoon te tikken. De reden? Mijn netbook heeft het begeven. Niet de oude EEEPC,die heeft zijn leven inmiddels gebeterd, maar de moderne Android-broer. Voordat je mij de schuld geeft, dit kwam na een normale update van het programma Hangout. Kortom, ik heb weer wat te sleutelen want, net zoals ik mijn EEEPC weer aan de praat heb gekregen, wil ik natuurlijk ook weer het netbookje aan de praat krijgen. Inmiddels ben ik bezig nieuwe firmware te laden. Laten we hopen dat dit het is, dan is het netbookje weer snel in orde.

------------------------------------------------

Het bleek inderdaad een probleem in de firmware. Met angst en beven heb ik er nieuwe opgezet en zowaar werkt het netbookje weer.....

-------------------------------------------------

Die angst blijkt ongegrond, inmiddels ben ik allerlei firmware aan het uitproberen, waarbij er soms nieuwe mogelijkheden aan het apparaat worden toegevoegd. In ieder geval is het apparaat weer bruikbaar en zit ik deze tekst alweer op het netbookje te tikken.

-------------------------------------------------

Nog een laatste update gevonden, waardoor het netbookje geroot is, een stuk stabieler draait en Android 4.1 draait. Kortom, elk nadeel heeft zijn voordeel.

Geen opmerkingen: