woensdag 23 juni 2010

Snotver.

Vorige week kwam er post uit Leeuwarden. Ik was gesnapt op het verschrikkelijke feit dat ik te hard had gereden 59 in plaats van 50 op de Bovenkerkerweg in Amstelveen ter hoogte van de Zagerij. Nu moet ik eerlijk zijn dat die weg redelijk druk is, en je liever met het verkeer meerijdt, dan dat je op je dashboard gaat kijken naar je snelheid om vervolgens je voorganger over het hoofd te zien. Het stomme is dat in die hoek regelmatig controles zijn, en ik normaal ook op de bekende auto's en aanhangers let, zoals vanmorgen Op die datum had ik wel een Kliko, dat is een hoge vuilnisbak op wielen, zien staan. Ik vond het ook een vreemd tijdstip dat het ding er stond. Het ding stond er op maandag, terwijl die bakken op vrijdag geleegd worden, met dit grapje als resultaat.

Geen opmerkingen: