zondag 16 januari 2011

Een rustige zondag.

Vandaag had ik een lekkere rustige zondag, geen tram en geen visite. Dit was ook wel nodig, want mijn huis was nodig aan een zuigbeurt toe. Nadat ik dat had gedaan, ben ik nog even naar Uithoorn gegaan. Gisteren zijn de laatste stellingen uit het oude pand verwijderd, en moest het een en ander geveegd worden.
Vanmorgen ben ik ook begonnen met de installatie van een "nieuwe" computer. Dit is een beestje uit de tijd van Windows XP, die nu wordt afgedankt omdat deze geen Windows 7 ondersteunt. En daar ik Ubuntu en Debian gebruik, heeft dit machientje nog een leven voor zich, en word mijn oude machine na elf jaar trouwe dienst, ik kocht het ding toen Windows 98 net uit was, afgedankt. Wat dat betreft ben ik blij dat Windows bestaat, heb systeem is zo zwaar dat er regelmatig computers worden afgedankt die, met een ander besturingssysteem, nog prima bruikbaar zijn.

Geen opmerkingen: