woensdag 5 juni 2013

In jouw linkerhand misschien?

Gisteren was ik op zoek naar een klein dingetje, een usb-stick, niks bijzonders ds. Ik wist eigenlijk zeker dat ik het op mijn werk in mijn tas had gedaan. Thuis aangekomen kon ik het niet meer terugvinden. Ach, misschien toch op het werk laten liggen. De volgende dag, op het werk, lag het ook niet. Vreemd? Niet thuis, niet op mijn werk, en ik was bijna zeker dat ik het in het voorste vakje van mij tas had gestopt, maar op onverklaarbare manier onzichtbaar geworden.
De volgende dag, op het werk, kwam hij weer tevoorschijn, ik had hem in een vakje erachter erin gestoken.
Gelukkig ben ik niet de enige. Zo heb ik een keer iemand naar zijn zonnebril zien zoeken, die bovenop zijn hoofd stond, en een ander die naar zijn pen zocht die hij in zijn hand had.

Ach......

Geen opmerkingen: