zaterdag 4 oktober 2014

Aanbieding.

Afgelopen week werd ik gebeld." Meneer, wat betaalt u voor uw televisieaansluiting?" "12,50", antwoordde ik." Dan mag ik u internet, bellen en televisie aanbieden voor 12,50 per maand, en dat een jaar lang." Aha, een jaar lang, en daarna zeker de volle mep betalen, en dat terwijl ik, naast die televisieaansluiting, een leuk tarief betaal voor mijn internet welke, door een foutje van de provider, niet verhoogd zal gaan worden, dus begrijp ik wel waarom men probeert om mij een ander abonnement aan te smeren, dus ik weigerde." Maar meneer, u gooit bijna 500 euro aan voordeel weg!" 500 euro? Dan ben ik benieuwd wat de volle prijs is van het abonnement. Dat bleek 55 euro per maand te zijn. Dat is een smak centen meer dan de 33 euro die ik nu voor mijn contacten met de buitenwereld betaal.
Er zat dus niets anders op dan het gesprek op een nette manier te eindigen, maar mijn tegenpartij gaf zich niet zomaar gewonnen. Nu hoopte ik dat haar tijd op was, zo werkt dat bij callcenters, en dat werkte. Of ik mij alsjeblieft bij het bel-me-niet-register wil aanmelden. Dat dacht ik niet, die mensen geven mij inspiratie om dit soort domme stukjes te gaan schrijven....

Geen opmerkingen: