zondag 5 oktober 2014

Radiateur?

Naar aanleiding van het blogje over de autobanden, wil ik jullie ook dit verhaal delen. Dit speelde bijna zeven jaar geleden, toen ik andere banden onder het Kia-busje nodig had. Ik bracht de auto naar de lokale bandenboer, en hij meldde mij dat de banden er niet waren. Deze zouden in de middag komen. En zo besloot ik om het busje achter te laten, en naar mijn werk te lopen, een stukje van 300 meter.
Het werd later en later, maar al wie zich meldde, de bandenboer niet. Om vijf uur begon ik erg nieuwsgierig te worden, kon ik met de wagen terug naar huis, of moest ik de fiets, die ik gelukkig bij mij had, pakken." Uw radiateur is nog niet binnen." Radiateur? De auto ging voor nieuwe voorbanden." De monteur is al naar huis, belt u morgen maar terug." Nou, dat was ik allang van plan.
Dus de volgende dag hing ik aan de telefoon en wilde uitleg." Ja, ik zag een stang die krom was, en wilde deze rechtbuigen. Ik had niet gezien dat dit de onderkant van de radiateur bleek te zijn." Ai, foutje. Dat kan gebeuren, en het werd verder netjes opgelost.

Geen opmerkingen: