donderdag 23 april 2009

Integratie

Nu verwacht je natuurlijk een lang verhaal over allochtonen en zo. Dan heb je het mis. Er bestaan meerdere vormen van integratie, waarbij elektronica een goed voorbeeld is. Dat het ook lastig kan zijn bleek tijdens mijn verjaardag. Ik gebruik mijn mobiele telefoon ook als wekker. Om kwart over zeven, de normale tijd dat ze afgaat, ging ze ook af, en ik druk op het linker knopje, om het ding tot zwijgen te brengen. Ineens realiseer ik mij dat de melodie anders was dan normaal, en bleek ik de telefoon te hebben opgenomen. En inderdaad, het was de eerste, in een lange rij, die mij feliciteerde. Op die dag ging de telefoon op de onmogelijkste momenten. Wat te denken als je een boodschap aan het doen bent op kamertje 100? Of je staat onder de douche, met je hoofd volledig ingezeept. En dan toch op tijd het ding willen oppakken.
Groetjes,
Robert.

Geen opmerkingen: