donderdag 23 april 2009

Vriend

Zoals zovelen, ben ik ook lid van hyves, en is zelfs de kans aanwezig dat je deze blog niet eens op blogspot zit te lezen maar op hyves. Hyves is een soort vriendennetwerk geënt op Nederland, hoewel ik er ook steeds meer mensen van buiten Nederland op zie verschijnen, en er zelfs een Engelse versie is verschenen.
Zelf ben ik op dit netwerk gekomen door een actie voor het behoud van een aantal buslijnen. Van de drie lijnen is er één weer ingesteld, en over een andere wordt in mei overlegd. En als je dan op zo'n netwerk zit, zijn er altijd mensen die dat direct door hebben, en heb je je eerste vrienden op je lege pagina. En dan begin je maar met het koppelen van je blog, zodat het net lijkt of je enorm actief bent met het onderhouden van je pagina. In feite zijn het steeds stukjes die ik op mijn gsm zit te tikken, om een paar dagen later de tikfouten er nog uit te halen.

Geen opmerkingen: