vrijdag 10 april 2009

Verhoging?

Onze voormalige staatstelefoonmaatschappij heeft weer eens iets uitgedacht. Een paar jaar geleden nam dit bedrijf de discounter Telfort over, om dit als een goedkoop product in de markt te zetten. Het bedrijf was als eerste in de markt om ADSL aan te schaffen zonder telefoonlijn. Voor mij was dat een uitkomst, nadat ik mijn internetaansluiting via de kabel moest opzeggen. Het tarief van het basisabonnement steeg van tien naar vijftien euro, en dat voor die paar minuten dat ik tv kijk. Dus stapte ik over op Digitenne voor de tv, en op ADSL zonder KPN voor het internet. Ik was klaar voor nog geen drie tientjes per maand.
Dit keer vind men het nodig om het internettarief te verhogen. Op zich niet erg, maar in combinatie met de slechte klantenservice is een beslissing om over te stappen zo genomen. En dat ga ik ook doen. Overigens wordt het mijn oude kabelprovider die destijds wel ADSL aanbood, maar ik moest wel een abonnement bij KPN hebben. Nu deze eis er niet meer is, keer ik terug.
Groetjes,
Robert.

Geen opmerkingen: