vrijdag 4 september 2009

Ruzie, kwaaie koppen.

Afgelopen seizoen waren er wat strubbelingen bij één van de clubs waar ik bestuurslid ben. Een paar mensen hadden het bestuur gevraagd eens één van de mensen aan te spreken op zijn gedrag ten opzichte van hen. Nu klopt het dat mensen die handig zijn, meestal niet de besten zijn met communicatie, hetgeen ik die mensen ook meermalen heb uitgelegd. Uiteindelijk is er toch een gesprek geweest met deze man, waarna hij" zijn conclusies trok".
Gisteren sprak ik de voorzitter van een andere club." Zo", zei ik," nog een maandje, dan gaan we weer aan de slag." "Nou", was zijn antwoord," we hebben wat problemen met de webmaster. Die is boos en heeft de oude site terug gezet." Dat had ik al gemerkt. Ik wilde al vragen waarom de site nog niet bijgewerkt was.
Nou ja, ik heb er even een taak bij, het bijhouden van de website.

Nog een paar maanden, dan is het weer Kerst. Vrede op aarde, weet je wel?

Geen opmerkingen: