zondag 10 oktober 2010

De herfst komt met ongemakken.

Vorige week heb je misschien mijn berichtje gezien over wat ongemakken met mijn knie. De wisselende temperaturen zijn hier waarschijnlijk debet aan, de ene dag liggen de temperaturen boven de twintig graden, de volgende dag komt de temperatuur amper boven de tien graden. Vind je het gek dat er mensen zijn met allerlei fysieke problemen? In mijn kennissenkring zijn er al diverse mensen die door hun rug zijn gegaan, of waar deze gevoelig is. En natuurlijk de wat bekendere ongemakken, zoals verkoudheid, steken ook de kop op
Kortom het is herfst.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Spam Swissmoneyreport Dit zegt http://neu.swissmoneyreport.net/kontakt.html over de NL-vestiging:
Daniel R. Pietersen Marktstraat 14
7607 HD Almelo Niederlande
T: 0546 - 531435 (vdElst?)
Misschien kun je daar iets mee?
Grt van Marcel

Anoniem zei

Via OPTA.nl is een spamklacht vrij snel ingediend, misschien helpt dat wel bij deze hardnekkige boefjes ?! Groet van Marcel!

Robert Logger zei

Je zit bij het verkeerde bericht. Swissmoneyreport stuurt via de fax de berichten.
Ach, zolang ze mij sturen, valt men iemand anders niet lastig.

Anoniem zei

Ik ga een klacht indienen aangezien ze mij gewoon op een normaal telefoonnummer lastigvallen ipv op een faxnummer. Ze bellen mij 's nachts m'n bed uit.
Nee, geen aardige jongens!