zaterdag 30 oktober 2010

Goh, daar was Pretium weer.

Gisteren belde weer eens een figuur van Pretium op. Het was duidelijk te merken dat het een jonge knul was, die alleen maar uit was om ons, bedrijf, een abonnement aan te smeren. Je bent toch dom als je denkt dat onze firmanaam, Sonel, onze achternaam is!
Tijdens het gesprek wilde de "marketeer" het gesprek snel beëindigen. Maar dan heb ik lol, en vroeg wat de man mij wilde aanbieden." Eh, niets", was het antwoord, "Ik had uw helemaal niet moeten bellen, en ik verbind u nu door met het bel-me-niet register", en beëindigde het gesprek. Ik heb mij natuurlijk niet geregistreerd, mijn tegenspeler hoopt op deze manier van mij af te komen. Ik wacht op het volgende gesprek.
Het is natuurlijk zielig om bij een van de duurste providers te werken, alleen te kunnen verkopen door overrompeling om vervolgens mij aan de lijn te krijgen.

Geen opmerkingen: