zondag 26 mei 2013

Hondenvoer

Vandaag had ik een zin in een verleidelijke zonde, het halen van een kroketje bij de snackbar. Bij deze snackbar, in Amsterdam, is ook stoofvlees te koop, beter gezegd, een of ander goedje dat zo genoemd wordt. In dezelfde zaak wordt ook hondenvoer, het is ook een soort avondwinkel, verkocht, en ik zou niet durven te wedden om het verschil tussen het hondenvoer en het stoofvlees te zien als ze dit naast elkaar voor mijn neus zouden zetten.
Hoewel, ik heb het een keer door mijn keel laten glijden toen deze snackbar het gerecht voor het eerst aanbood. De meelezende Vlamingen weten dat ik" zot ben van stoofvlees" en ik blij was dat het eindelijk ook in Nederland te koop zou zijn. Echter, toen ik de patat in de frituurpan zag verdwijnen, was ik benieuwd waar het stoofvlees vandaan zou komen. Dit komt normaal uit een sudderpan, echter, hier kwam het uit een blik en verdween in de magnetron.
Ach, ik zal je de details besparen.......

Geen opmerkingen: