dinsdag 28 mei 2013

Van het een naar het ander.

Dit stukje zit ik op mijn balkon te tikken, lekker in de zon tussen de geluiden van allerlei vogels die het maar druk hebben met van alles en nog wat. Wat een verschil met gisteren, toen ik nog met een jas aan moest lopen, en er van buiten eten geen sprake kon zijn, het was koud en guur, terwijl er ook nog een paar spatten regen vielen.
Dat ik buiten zit, komt omdat ik nog een paar dingetjes moet doornemen, onder andere voor een online vergadering, die ik straks ga bijwonen. Wat een uitvinding is dat trouwens, prachtig. Je hebt nu de mogelijkheid om, na de vergadering, binnen het kwartier in je bed te liggen, in plaats van eerst nog een stuk te moeten rijden.
En, voordat je je afvraagt, of ik ook buiten heb gegeten, ja, dat heb ik. Het Nederlandse weer kennende, kan het morgen alweer heel anders zijn, en omdat ook ik zo langzamerhand van mijn winterwit af wil, probeer ik een paar zonnestraaltjes op te vangen. Oké, niet te veel, want, waar anderen bruin worden, word ik rood.
Geniet ervan!

Geen opmerkingen: