maandag 5 mei 2014

Bye bye Wordpress.

Als er een site is waar ik een hele korte carrière had, is dat bij Wordpress. Door een recommandatie had ik mij daar aangemeld. Ach ja, als iemand mijn blog wil lezen,( ja, er zijn mensen die dat willen) en zonder veel moeite kan ik op jouw favoriete site posten, dan zal ik dat doen.
In dit geval bleek er een hele grote haak aan te zitten, en het bijbehorende oog kan ik nog steeds niet vinden. Zoals misschien bekend, post ik de meeste berichten via email, hetgeen mij een hoop gedoe met inloggen en opmaak scheelt omdat de meeste blogsites de mail automatisch omzetten naar hun opmaak.
Tot zover ging dat goed, ook bij Wordpress. Ok, ik vergeet nog wel eens de opmaak te verwijderen, waardoor je vreemde afgeknipte zinnen te zien krijgt, maar dat is mijn eigen schuld en daar zal ik dan ook niet over gaan zeuren.
Maar wat mij wel stoort is het feit dat, wanneer je de post ook naar een andere website stuurt, de post gewoon niet verschijnt, maar wel jouw oude berichten die op een andere site staan.
En zo besliste ik maar om alleen op Tumblr door te gaan, met een kopie naar Blogspot, een van de sites waar ik ooit begonnen ben.
Ach, zo kan ik lekker blijven zeuren, eh.. bloggen.

Geen opmerkingen: