dinsdag 20 mei 2014

Wat een week.

Als we deze week kort mogen omschrijven zal dat als volgt zijn,„na regen komt zonneschijn", want regen hebben we gehad, en flink ook. En dat terwijl ik iemand, die onderweg was naar Nederland, al een paar weken had geplaagd dat de lente flink was losgebarsten. Gelukkig sloeg het weer om op de dag dat deze persoon ons land betrad.
Voor mij was het iets minder, tijdens de zondag met regen ik een vrij, de zondag met zon zat ik op de tram. Goed, het is vrijwillig, maar niet vrijblijvend. Ach, ik doe die hobby bijna 31 jaar, dus ik weet niet beter. Aan het einde van de dag was ik ook zeer blij met mijn douche, om vervolgens mijn voeten eens flink te verwennen.
Ik was die dag niet de enige met voetproblemen. Tijdens mijn dienst op de tram stapte een groep wandelaars in. Deze groep wilde naar Bovenkerk, en de 7 kilometer teruglopen, en dus bestelde deze groep een enkele reis. Een paar uurtjes later trof ik diezelfde groep. In verband met blaren en andere grappen, wilde men toch retour met de tram...
Maar toch hoop ik dat ik aankomende zondag nog een beetje van het mooie weer mag gaan genieten, hoewel. Voor dinsdag is alweer een code geel afgegeven vanwege naderend onweer. We gaan het zien, na zonneschijn blijkt toch regen te moeten komen.....

Geen opmerkingen: