zaterdag 3 mei 2014

Hoe perfect ben jij?

Is dit een mooie vraag of niet? Ik denk dat bijna iedereen wel iets te klagen heeft over zichzelf. Maar het zijn misschien juist deze mensen, en dus misschien jij wel, die perfecter zijn dan de mensen die zelf denken perfect te zijn. Zelf ben ik een keer tegen iemand aangelopen die beweerde perfect te zijn. Ach ja, een grap maken we allemaal. Maar mijn mond viel open van verbazing toen bleek dat deze persoon het echt meende, en verbaasd was dat ik het zelfs in twijfel durfde te trekken. Hij werd helemaal boos toen hij er achter kwam dat ik serieus dacht dat hij een grap maakte.
Maar zeg nu eens zelf, ben jij de perfecte persoon wel eens tegengekomen? Ik niet. En misschien zal ik die persoon nooit tegenkomen.
En dat het lijkt alsof deze tekst zonder spelfouten is komt omdat ik een spellingscontrole gebruik die, in deze tekst alleen al, twee keer is afgegaan.
Maar ja, ik ben dan ook niet.........

Geen opmerkingen: