vrijdag 7 augustus 2009

Toch een klein blogje

Ik had beloofd dat ik deze week niet zou bloggen. Toevallig heb nu een paar minuutjes. Op dit moment heb ik een lekker druk weekje. Naast het werk, ben ik 's avonds bezig op het trammuseum waar we de theatergroep Troost met de voorstelling "Bea, de poldekoningin" op bezoek hebben. Dit is een bewerking op de film "Priscilla, queen of the dessert". Als je het verhaal wilt zien, kun je nog langskomen. Eergisteren kreeg ik in de coulissen een pruik aangemeten. En dan is het te merken dat ik al meer dan 20 jaar geen volle haardos meer heb, ik kreeg een paar haren, weliswaar synthetisch, in mijn ogen, en had moeite deze eruit te krijgen. Voor gisteren had een een andere weten te regelen. Ik hoop binnenkort met wat foto's te komen.
Omdat er in de buitenlucht gespeeld wordt, is men afhankelijk van het weer. Woensdag prikte een kort regenbuitje in de voorstelling. Helaas zijn de weervoorspellingen voor de aankomende dagen slecht, dus valt het te hopen dat we tussen de buien door kunnen werken. Zeker omdat alle voorstellingen vanaf woensdag steevast uitverkocht zijn.

Geen opmerkingen: