zondag 21 maart 2010

Dagje Kathleen.

Goed, het was mij gelukt om de zaterdagse Belgiërit naar zondag te verschuiven. Ik hoefde alleen naar Antwerpen. Zodoende kon ik het werk met het aangename te combineren, en zo stonden we 's morgens al in Antwerpen. En wat doe je als je op zondagochtend in 't Stad bent? Juist, naar de Vogeltjesmarkt. De naam heeft deze markt waarschijnlijk tegenwoordig te danken aan de vreemde vogels die er rondhangen. In tegenstelling tot vroegere jaren, worden er geen levende dieren meer verkocht, de enige beesten zijn bij de visboer te krijgen.
Bij de gang naar de markt zijn we eerst gaan eten, twee uurtjes reizen maakt je hongerig.
Na het eten en de markt zijn we in het Centraal Station nog wat gaan drinken, om daarna naar de zaal te gaan. Deze bleek nog gesloten. Voor de artiesteningang hingen wat gasten rond, waarvan ik het merendeel op Facebook al eens heb gezien. Op de foto is trouwens te zien wat er gebeurde toen Danny de Munk arriveerde. Ik heb ineens veel respect voor hem, hij liet zich rustig met alle gasten fotograferen.
Toen we eenmaal naar binnen mochten, stond ons nog een verrassing te wachten. Het balkon was buiten gebruik, en of we het erg vonden om in de zaal te gaan zitten, wist ik veel dat we gelijk op rij vier terecht kwamen.......
In ieder geval hebben we genoten. Dit is voor herhaling vatbaar. Alleen hoop ik dat Kathleen een volgende keer wat meer eigen nummers zal hebben.

Geen opmerkingen: