donderdag 18 maart 2010

Tijdje niets gehoord?

Jaja, ik had het een beetje te druk om tussendoor te gaan bloggen. Alleen al vorige week had ik drie vergaderingen en ook deze week zal ik weinig tijd hebben om achter de toetsen te kruipen. Het geeft natuurlijk wel weer stof tot schrijven.
Op Twitter had ik al gemeld dat ik even ben gaan kijken bij de bouwput van de Noordzuidlijn bij het Amsterdamse Centraal Station. Nu de boor in die put staat, is deze hermetisch afgesloten. Over een paar jaar zullen we weten of het in Amsterdam wel zal lukken om zonder onherstelbare schade onder de stad door te boren. Inderdaad is het in Rotterdam goed gegaan, maar het ging mis in Zürich, Keulen en Brussel, waarbij in Keulen slachtoffers te betreuren zijn.
Of ik vertrouwen heb in het boren? Ja hoor, de boor zal de andere kant van de stad best bereiken. Maar hoe die stad er dan uit zal zien?

Geen opmerkingen: