maandag 6 december 2010

De week voorbij.

Hoe heb jij de afgelopen winterprik beleefd? Heb je er veel last van gehad, of viel het wel mee? Ik heb weer een beetje moeten wennen aan de ongemakken die dit weer met zich meebrengt. Zo "mocht" ik zaterdagavond mijn auto uitgraven. Nadat ik mijn auto had geparkeerd, bleek de plek zo glad, dat wegrijden niet zonder problemen zou gaan. Het resultaat was een schone parkeerplaats, na enig schepwerk.
Slechter ging het de mensen af die met het, winterbestendige, spoorwegbedrijf NS op pad gingen en er achter kwamen dat hun trein niet ging. Waarvoor was dan die wintertest geweest? Gelukkig bleven de bussen, zij het met vertraging, wel doorrijden.
En over het zout hoeven we ons ook geen zorgen te maken, na het debâcle van het vorig strooiseizoen, is er dit jaar meer strooizout ingekocht.
Laten we hopen op een rustige winter....

Geen opmerkingen: