woensdag 22 januari 2014

Bloggen op een Android-netbook.

Goed, jullie weten dat ik normaal op een klein ouderwetse Windows telefoontje zit te bloggen. Op dit ding kun je de tekst niet invoeren met alle tien de vingers, zoals op dit netbookje, maar met de duimen. En daar zit het probleem. Zoals jullie een tijdje geleden hebben kunnen lezen, is mijn linkerduim gekneusd. Uit ervaring kan ik inmiddels melden dat het pijnlijk is om zo te gaan tikken. En zo kwam het netbookje weer in beeld. In het verleden deed ik dit met een EEEPC, maar deze begint het toch af te leggen tegen de moderne ontwikkelingen, en om met een laptop op schoot te gaan zitten is ook weer overdreven. En dus zit ik nu op dit kleine apparaat te tikken.
Ach, zo kan ik jullie weer regelmatig vervelen. En het grootste voordeel? Ik kan offline tikken, en mijn netbook zorgt ervoor dat de teksten vanzelf geplaatst worden als hij weer online komt.

Geen opmerkingen: