zondag 22 maart 2009

Ikea thee.

Zo, ook genoten van het eerste lenteweekeinde? Ik in ieder geval wel. Vanmorgen ben ik even gaan kijken op het trammuseum naar het begin van de herinstructie. Voor dit stukje werk ben ik, samen met een collega, eindverantwoordelijk.
Terwijl ik bezig was, begon de zon zich steeds meer te laten zien. En zo gebeurde het dat ik samen met mijn vriendin aan het einde van de middag een stukje ging wandelen in Amsterdam-Noord. En wat is er dan mooier dan een wandeling langs het IJ? Dat wil ik zeggen. Als je een stukje langs het water hebt gelopen, is het niet vreemd dat de maag ook verwend wil worden. En wat is er dan lekkerder dan een warme drank en een gebakje? Mijn vriendin nam koffie en ik, natuurlijk, een kopje thee, althans dat bestelden wij. De koffie klopt. Bij de thee is het altijd hetzelfde. Je krijgt alle elementen los geleverd, waaruit je zelf een kop thee moet fabrieken, zoals de meubels van Ikea.
Op de terugweg kwamen we bovenstaand busje tegen. Toen ik de tekst van het busje las, had ik ineens de twijfels over het bedrijf. Aan het busje te zien, is het bezorgen toch geen eitje.
Groetjes,
Robert.

Geen opmerkingen: