donderdag 22 juli 2010

Verwarring alom.

Gisteren begonnen de landelijke dagbladen te berichten dat het "Amsterdams Openbaar Vervoer Museum" failliet is, en de boedel te koop staat. Meteen kwamen bij mij de berichten binnen van bezorgde mensen, die dachten dat het "ons" trammuseum betreft.
Om met het laatste te beginnen, het trammuseum is kerngezond, en je kunt tot oktober iedere zondag genieten van een ritje.
Wat betreft het AOM, zoals de toko heet. De gemeente heeft een aantal handreikingen gedaan, die allen door het bestuur zijn afgewezen. Zelf ben ik, door de toenmalige medewerkers van het AOM, ontboden om eens te komen luisteren naar de onvrede die er heerste.
Mijn conclusie is simpel, ik ben blij dat ik in een vereniging zit, waarbij de medewerkers het beleid van het bestuur mede kunnen bepalen.

Geen opmerkingen: