vrijdag 21 februari 2014

Dag Friendweb.

Vorig jaar ging de Nederlandse vriendensite Hyves uit de lucht. Na de overname door TMG was de site meer een speelplaats geworden, en was er bijna niets meer over van het oude Hyves. Voor mij was het toen tijd om daar te vertrekken, iets wat velen met mij gedaan hadden. Tot er een berichtje in de krant kwam over een site Friendweb, een Nederlandstalige site waar ook een openbaar gedeelte was, waardoor je ook kon babbelen met volslagen onbekenden zonder hen aan jouw vriendenkring toe te hoeven voegen.
Maar een scheldpartij van een aantal leden richting de moderatoren deed deze mensen opstappen. En zo kwam de mededeling dat de site eind februari gaat stoppen. Wat mij wel verbaasd heeft is dat de site gisterenavond al uit de lucht bleek te zijn, en ik al mijn 10 vrienden daar in het ongewisse moet laten over mijn doen en laten.
Misschien zie ik hen hier terug op Tumblr, of op één van de andere sites waar ik actief ben.

Geen opmerkingen: