zondag 16 februari 2014

Vrije zondag.

Als ik het over een vrije zondag heb, betekent dit niet dat ik niets te doen heb. Het betekent slechts dat ik mijn werkzaamheden zelf kan indelen. Gelukkig kon ik het een en ander afraffelen, zodat ook ik eens van de zon kon gaan genieten. En dat heb ik met volle tuigen gedaan. Achteraf merk ik wel dat ik iets teveel heb genoten, in de avond begon mijn gezicht toch lichtjes te gloeien.
In ieder geval heb ik wat gedaan aan het vitamine D tekort, waar we allemaal last van zullen hebben. Kun je je nog voorstellen dat we vorig jaar nog zaten te jammeren dat de Elfstedentocht niet doorging? Dit jaar hoor je er eigenlijk niemand over. Zou het zo zijn dat warm weer de koorts doet dalen? Wat zeker zal dalen is mijn gasrekening. Zeker op een dag als vandaag, zag ik de temperatuur in mijn huis, rap stijgen naar een lekker 17 graden, de verwarming had bijna niets te doen.
Ach, als we dit weer tot oktober mogen houden, zul je mij niet horen klagen. De temperatuur is goed, en de zon was lekker. Het enige waar ik over zou kunnen klagen, is de wind. Deze was vandaag hard en guur. Zo blijft er altijd nog wat te wensen over.

Geen opmerkingen: