donderdag 20 mei 2010

Daar komen de verkiezingen weer!

In de lage landen mogen we in juni naar de stembus. In Nederland gebeurt dat op de 9e, in België op de 13e. Hoewel, mogen. In België moet men nog stemmen. Daar kent men nog een stemplicht!
In elk geval wordt er weer lekker geruziet tussen de diverse partijen.
Één van de punten die mij de laatste tijd begint te interesseren is het immigratiebeleid. Als je het tot vorige maand ter sprake bracht, dacht ik ook alleen maar aan mensen van andere culturen. Echter, diegenen die vaker mijn blog lezen, kan het niet ontgaan zijn dat ik mij weer eens met iets ben gaan bemoeien, waarvan ik niet weet waar ik zal eindigen. In het verleden heb ik zoiets al eens meegemaakt, toen ik voor een kleine Duitse vakbond wat dingetjes heb gedaan.
Dit keer ben ik bang dat we aan de vooravond staan van de terugkeer van onze afstammelingen in Afrika. Na Zimbabwe, waar we vorig jaar nog een actie tegen hebben gevoerd, worden nu de omstandigheden in Zuid-Afrika steeds grimmiger. Misschien heb je vanmorgen de voorpagina van de Telegraaf gezien, waar onze veiligheidsdiensten verslag doen van hun gesprekken met hun Zuid-Afrikaanse collega's. De conclusie is schokkend, men is totaal niet voorbereid, en kan beter aan stel huurlingen inhuren.
Ik zou helemaal niet vreemd op kijken als, binnen nu en een paar maanden, Europa overspoeld gaat worden met blanke vluchtelingen........

Geen opmerkingen: