zondag 2 mei 2010

Midden tussen twee gekke weken.

Hoewel het vandaag zondag, en voor de meesten dus een rustdag, is, lig ik zelf uit het ritme, al was het maar omdat we vrijdag een vrije dag hadden vanwege Koninginnedag en we woensdag een vrije dag hebben vanwege een lustrum van bevrijdingsdag.
Zelf heb ik het simpel opgelost, aankomende woensdag ben ik aan de slag op het trammuseum. Een viertal trambestuurders doet examen, en ik kon het niet beter plannen. Normaal gezien zouden de bestuurders al in februari examen gedaan hebben, ware het niet dat, de altijd hardwerkende, baanploeg een lang stuk baan aan het vervangen waren. Ik moest dus een andere dag zien te vinden waarop zoveel mogelijk mensen vrij zijn. De keuze viel op de 5e mei. Ik heb vertrouwen in de vier kandidaten, menig bestuurder kan een voorbeeld nemen.
Volgende week donderdag is wel een probleem. Het is dan Hemelvaart. Ik denk dat ik er eens, zeer tegen mijn aard, een luie dag van maak.

Geen opmerkingen: